8 Feb 2014

Aku Ada Wali

Assalamualaikum.


Currently i'm watching Aku Ada Wali. Nasib baik ler ada hamba Allah rajin muat naik ke Youtube. Makanya insan yang tidak mempunyai tv ini dapatlah tengok. kehkehkeh. Pendapat aku masa tengok episod pertama adalah penggunaan bahasa yang skema dan tidak bersahaja untuk watak perempuan. Puteri chi chi, betul ke nama dia puteri chi chi? Comel pulak haii namanya. Ah, apa yang aku nak cakap adalah puteri chi chi tu eventhough dia pon guna bahasa yang agak skema tapi tak nampak skema pun, bersahaja. 


Pelakon lelaki tak ada pulak guna bahasa skema. Oh maii, aku tetibe terminat Zahiril Adzim (take note: suami orang) dalam citer ni. Kelakauu. Pandai dia bawak watak. Before this aku tak berapa minat mamat nih sebab bagi aku dia tak hensem. Mohon syera tak marah. Tapi dalam citer ni, watak dia telah menghinopsiskan aku supaya percaya dia hensem. Sekian. 


Bawah ni sort of reminder yang aku dapat masa tengok episod 1. Ayat dalam scene tu lain sikit sebenaqnya, aku tak ingat so aku gubah ayat dia balik sesuka hati aku.


Belajau nad belajauu.T.T



Nota random:
Terbaca pasal dua orang budak yang pi naik basikal dari semenyih ke shah alam semata nak tengok Maharaja Lawak Mega. Salute sebab berani gila dorang naik basikal dalam jarak yang jauh atas jalan, gua pun cuak-cuak nak kayuh atas jalan luar, setakat dalam UiTM je pastu bila bas rapid lalu kat sebelah mula dup dap dup dap. LOL. Tapi yang gua tak leh terima tu, niat sebab nak pi tengok MLM, jadah? *insert jackie chan's meme*

No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.