2 Feb 2014

26012014 : Laman Seni


Assalamualaikum.



26012014




Back to UiTM Shah Alam. Kolej Jati. Sempat singgah laman seni. Nasib baik parents sporting melayan anak dia nak bergambo. HAHHAH. Before bergambar tu sempat makan ABC jap. Tengah dok-dok tunggu ABC tu tetiba bapak aku nampak mak cik yang buat ABC tu dok garu-garu perut. Kejap-kejap garu. Dah le tangan tu tak pakai plastik pastu garu-garu then amik buah and wafer guna bare hand cucuk dalam ABC. Bapak aku dok perhati je, rasa bersalah pulak aku bawak makan kat situ. Tapi nasib baik ah ABC kitorang ada kakak lain yang buat. Yang mak cik tu buat tu dia hantar kat 3 orang budak laki belakang kitorang. Kalau le dorang nampak tadi...HAHHAH. Sorry ah kat laman seni tu pose tak berapa nak kreatip sangat.





Nampak macam raksasa tertinggal bas pun ada. -..-

Wingardium Leviosa

Encik Zainuddin melayan kerenah anak dia.

Slurpee fghee jap.

Bapak aku bukan tak minum ais ke?



Favourite.



Warna-warni dia buat rasa macam dekat Korea. Tetiba.

Aku memula ingat Yuna. -.-


Entah gambar siapa aku snap.






For those yang wonder, laman seni kat belakang kedai-kedai runcit, fotostat, 7E je. Kat lorong belakang kedai ah kiranya. Kedai-kedai ni pulak betul-betul belakang food court seksyen 2. Nanti datang sini, boleh ler berposing bagai dengan sanak-saudara.


Kbai.



No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.