7 Feb 2014

06022014

Assalamualaikum.


06022014.


Dapat layanan first class woh naik bas hari ni. Kau bayangkan aku sorang je yang naik bas dari kolej mawar ke kolej jati. Pakcik bawak bas tu langsung tak berhenti kat perindu dengan seroja , padahal aku rasa ada je yang nak pegi seksyen 2 cam aku. Bila pakcik tu straight je bawak tak berhenti either kat perindu or seroja padahal stop wajib kot, mula lah aku su'udzon. Kot nak bawak aku memana ke kan, dalam otak dah prepare nak bukak langkah silat dah kalau pape jadi. ecehhh. Tapi alhamdulillah tade pape.


Yang tak boleh blah , pak cik sikit rambut tu panggil aku baby. -...-. Pastu bahasakan diri dia abang. -..-'. Lagu pulak kemain dia pasang lagu dangdut. Nasib baik aku tak terjoget layan lagu dangdut tu.


Aku besar gamak cenggini dipanggil baby? Memang tak patut. *geleng-geleng*

Kbai.

No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.