29 Aug 2012

Remove Timeline.

Assalamualaikum.


Boleh tahan ramai jugak yang mengadu pasal timeline facebook uh.
Siap minta tolong mengadu bagai nak remove.

lol.

Awak-awak timeline tak boleh remove lah.
Mesti awak-awak rasa macam ni kan bila ditimelinekan.




Nak remove gak, pi hang ngadu kat Mark Zuckerberg.
Redha je la.


As for me.
Aku kena secara tiba-tiba time 6 ogos haritu.
Aku macam...
Nooooooooooooooooooooooooo

 
 
tapi redha je la.
aku ingat semua dah ditimelinekan secara rasminya.
so tak de masalah lah sebab semua rasa bahananya.hahah.
 
but later, kawan aku tanya:
 
 
 
"awak awak kita punya da ditimelinekan tak? kita da lama ta online"

 
 
 
 
aku pon check.

what the...

 
 
 
kawan aku punya tak ditimelinekan lagi.
=.=
kuang hajo punya mark.
konon semua nak ditimelinekan masa 6 ogos.
aku rasa macam...
ah tak payah lah.
 
 
 
dan sekarang aku dah redha dah.
dan aku enjoy tengok orang frust,
frust sebab ditimelinekan .hahah.
 
 
bro accept the reality bro.

 
 
 
 
 


No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.