10 Jan 2015

Wanita dan nombor

Assalamualaikum.


Annyeong chingu!


Aku just nak cakap, wanita amat sensitif dengan nombor. So kalau nak tanya fikir-fikir dulu whether ia berkaitan dengan nombor ke tak. Most of the girls. Tak semua, tapi MOST.

This is not me.

This is not me.

Maybe a little.

This is not me.

Err maybe a little.

This is not me.

This is not me. I mean, kau dah buat dah pun kan exam tu, keep calm and sharing bagitahu markah sudah. Nak malu apa? Mana tahu kita boleh jadi geng. Tak de lah aku rasa rendah diri sangat. HAHHAH

This is me. Kau tanya, aku jawab. Tapi kalau lepas tu kau tak share bagitahu markah kau, memang mengundang lahh.


Kbai.


Tengah mencari masa dan mood untuk update pasai Abon. HAHHA 



2 comments:

cEro said...

Hahahaha...
Yg mata bersinar nampak sale tu aku selalu nampak adik n kakak aku...
Padahal baju dah 3 almari dah :)

nanadhoi said...

cEro,


biasalah...
PEREMPUAN...
satu hari satu baju.
baju kalau dah pakai, tak leh pakai lagi.
hahhha

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.