29 Dec 2012

Tiga Juta

Assalamualaikum.
bukak facebook.
scrolling jap.
found this.

(nak lagi besar.tekan.)


like seriously?

peduli pulak aku pad insurans tiga juta.
walau obses mana pun anda dengan produk yang anda jual,
sila jangan buat begini.

aku pulak yang malu.Alahai
selalunya orang letak nama ,
dalam kurungan dia letak status , jawatan , nama panggilan etc. ,
yang merujuk kepada dia sendiri.

contoh:


Ah Chong (Retiss)
Minah (Tunang Abu)
Fahrin Ahmad (hensem)

ehemm.

haa macam tu lebih kurang.
tapi kes ni...
kes ni...

aku bayangkan...
Haih.


Pad insurans tiga juta ada facebook?
kau ada?
aku ingat orang je yang mempunyai laman sosial,
pad pun ada huii.
*facepalm*


minta maaf.
kerana imaginasi saya terlalu jauh.
mohon tukar, buang, atau tambah perkataan "penjual",
boleh?




No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.