7 Feb 2013

Setia Hujung Nyawa lah sangat.

 
Assalamualaikum.
 
 

hai.
kau tak perlu emo bagai bila membaca.
ini sarkastik namanya.

tadi scroll newsfeed facebook.
lately ramai update :

sekarang,tengok setia hujung nyawa
 
jangan lupa tengok tv3 pukul 7:00 nanti
 
tengok el kat tv3
 
setia hujung nyawa <3

oh cukup.
kang lagi panjang lah post nih.
memang seronok eh cerita tuh?
kenapa dan why (eh?) aku tak minat,


first time aku tengok yang masa scene,
el suruh suami dia, si zain (betul eh?) tu
cari barang paling berharga something la,
sampai si suami teka kasut tumit tinggi bagai lah,
start dari hari tu aku dah menyampah tengok.
ada ke kasut tumit tinggi ditekanya,


mahu aku mencarut,
mak aku pulak layan cerita tu.
makanya carutan dalam hati lagi afdhal.

macam lame lak.
dan i wonder novel dia lagi interesting or tak,

aku nak baca novel dia,
memandangkan hari ini episod last cerita tu,
aku ternampak lak komen,

"oh nanti ending dia terbongkar rahsia zain tu pon pernah berzina blablabla..."

oh dem yu.
bila aku dah tahu endingnya,
bagaimana aku mahu layan baca novel tersebut.
argh.tension.tension tahu tak.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

berbalik kepada gambar di atas,
aku dapat rasakan aura sarkastik di situ.
dan i'm totally agree with that.
selalunya begitulah lebih kurang jalan ceritanya.

pastu aku baca lah komen kat tepi tu,
(gambar tu page blog the other khairul yang share)

lol.
semua emo.
kemon ini sarkastik.
serius bebenau.

dengan ini,
nyatalah masyarakat Malaysia begitu prihatin.
tapi prihatin pon prihatin jugak,
ayat pon kena lah indah-indah bila tegur orang.
sekian.



oh ya mula-mula mak ngan bapak aku je layan,
tup-tup sejak minggu lepas,
adik lelaki aku pon join.
tambah membingungkan aku,
dia begitu eksaited dan setiap kali cerita tu start dia akan :

"yeayy dah start!"

apakah?
tepuk dahi.

macam aku tak tahu niat utama dia nak tengok si el tu.
(sampai dok jerawat el pon  dia alert)
apa dia tak nampak kakak dia lagi comel.
okey sila muntah.


oh jangan risau,
aku still tak belot.

No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.