13 Feb 2013

result final sem 3

Assalamualaikum.

7:00 AM

tengah syok-syok tuang air.

 ira, result keluar bila?
15 hb

aku punyalah selama ni dok tenangkan diri
dok tak fikirkan pasal result,
tiba-tiba mak aku dok tanya.
kala tu nervous datang.

boleh dapat dekan tak?
 ma, jangan tanya macam tu,neves.
dah hari tu kau cakap kau keluar awal exam?
 keluar awal sebab ira lapar...

dan...

mak aku bantai gelak.

makanya,
kalau kau keluar dewan exam awal bukan dengan sebab
kau dapat jawab soklan dengan konfiden,
jangan sesekali kau duk pung pang pung pang
sama mak kau yang kau keluar awal, JANGAN.
kelak bakal dipersoal tentang kadar kepantasan kau keluar dari dewan exam.
sekian.


aku tak expect untuk dapat dekan.
no.NO.
apa yang aku dapat atas usaha aku.base on my EFFORT.
dan aku tahu effort aku kurang memberangsangkan sem ni.
sama cam sem lepas, last minute.
padan muka aku.


"kegagalan bukan sebab untuk kau terus putus asa"

No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.