15 Feb 2013

antara mat luthfi dan result exam

Assalamualaikum.



Currently Playing

.When i look at you by Miley Cyrus.



.....................................................................................


lagu nak sedih aje.
dengar lagu sambil usha result.


Disebabkan masalah insomnia yang menjadi-jadi waktu cuti ni,
maka aku masih berjaga.
tambah-tambah hari ni result exam sem 3 budak degree keluar.

Result officially boleh tahu kat student portal pukul 10 pagi satgi.
Disebabkan aku tak boleh tidur dan dupdapdupdap dalam hati ni,
aku tekad nak check result secara unofficially,
iaitu melalui email.


bukak email.
tiada email baru.
hampa.
maybe result aku jalan kaki mungkin,
tu yang lambat.


seminit.
dua minit.
lahhh.
baru aku ingat aku guna email yang lagi satu.
check.


......................................................................................................
 
 
tadi tengok video mat luthfi.
(tukar tajuk.tukar tajuk.lol)
 
 
 
 

kinda inspiring though.
 
well semua orang pon pernah gagal.
apa yang nak dimalukan.
 
 
tengok pada jam 1:03 am
15th February 2013.
maka haruslah hati ini berkobar-kobar check result.
redah aje, sebab tu lah usaha kau.
ur EFFORT.
maka y nak takut, jangan jadi PENGECUT.
 
 
so pada jam 3:00 am
aku check email,
sebab nampak kat newsfeed dah dua orang update status pasal result.
 
 
.................................................................................... 
 
for this I thank Allah.


result tak dekan.
tapi Alhamdulillah better than sem 2,
kurang than sem 1.
 
sem 2 < sem 3 < sem 1
 
hah kau,
kan dah keluar inequalities.
 
 i'm gonna put more effort!
insyaAllah.
:D 
 
 
percaya Allah,
kau takkan kecewa.



gahh.i'm so happy.
rasa lega.
can't wait to tell my mom and dad.


No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.