30 Oct 2012

aku ada,kau ada?


actually baru tengok citer ni semalam.
yelah cuti ada lagi kan.hahah.
disebabkan aku ni bukan orang berada.
jadi donlod sebagai alternatif.
secara haram dalam kata mudahnya.
tak ori.
dah lama download.
tapi baru tengok.

gara-gara pengaruh rakan sebaya,
maka aku tengok.
yelah kawan aku dok pung pang pung pang,
kelakar itu ini.
maka atas inisiatif aku yang berbaki,
aku download dan tengok.

before tekan butang play,
wah eksaited kemain.
then bila dah start...
=.=
=.=
brrrrrr
brrrrrrrr


harap latar tempat je yang cool.


sebagai konklusi,
aku bersyukur aku tak baziaq duit,
untuk beli tiket wayang.
aku pon bukan kaki wayang.


sometimes aku wonder,
why cerekarama kat tv3 tu tak jadi filem.
as for me kadang-kadang cerekarama kat tv3 tu
boleh jadi lebih menarik daripada filem-filem
kat panggung wayang.

aku,dia dan tong sampah.
walaupon tajuknya buat kau...
apa?!!macam takde tajuk lain je!!

 
tajuk dia pon aku,dia dan tong sampah,latar tempat apa lagi yang kau harapkan?


tapi bila tengok ,
buat kau tersenyum puas.

 
 
 
 
 
 
 


-jangan marah mereka tak sokong filem tempatan tapi lihat dulu jalan cerita sendiri bentangkan-


No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.