25 Nov 2014

Day 19 & 20 Melaka

Assalamualaikum.


Annyeong Chingu!

21082014


Petang tu jogging dengan Umi sekali ternampak Spiderman dengan Gold Man. Aku tak tau lah lelaki emas tu watak apa, tapi kawan aku cakap Sand Man, betui ka? Musykil jap.



Kalau pergi area Stadthuys, memang selalu lah jumpa lelaki emas dengan Spiderman ni. Tapi kalau nak bergambar dengan dorang kena bayar sikit. RM2 kot. Kalau camtu aku pun nak dress up cenggitu lah, 10 orang dah RM20, padahal tangkap gambar je tade la penat sangat pun.

Ohh kawan baik rupanyaa.


Malam tu, aku, Sab dengan Ann bosan. So Sab ajak keluar naik kereta dia. Dan kami pun mencuci mata di padang apa entah nama dia. Femes gak lah nama dia, tapi aku lupa. HAHHAH. Tengok sekejap je pun pasai nampak meriah je. HAHHHA



22082014



Kalau bosan,mengantuk time instructor mengajar memang ini lah keje aku. Kelebihan orang duduk belakang. Tapi dengar citer kengkawan aku yang duduk area depan siap main whatsapp lagi. Untunglahh.



First time lukis secara menegak. Sejak azali lagi, aku kalau tulis ke lukis ke conteng ke memang secara menyenget. Btw, tu bukan tulisan aku (yang nombor-nombor tu). Entah kertas sape entah, aku bantai je cilok buat harta sendiri lukis atas tu. HAHHA.






Kbai.




No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.