24 Nov 2014

Day 16 Melaka : Retest

Assalamualaikum.

Annnyeong Chingu!


18082014


So, hari ni kitorang ada test. Test komputer. Aku tak ingat aku fail ke dak. Tapi ada je certain test yang aku fail. Kat Infosys ni, kalau test tu kita fail, kita boleh resit balik test tu. Kira peluang kedua lah. For me, aku tak kisah fail. Tapi bila fail tu kita sorang je, malu jugak le, lagi-lagi kalau ramai yang tahu. Tapi kat Infosys ni jangan risau kengkawan. Kau still gembira walaupun gagal siap boleh join bergambo. Sebab you are not alone. Pasti ada geng punya yang memegang title gagal. HAHHHAHA. Tak cayo?


Berikut adalah gambar-gambar kitorang lepas test. Kira sebelum retest la ni. Tak semua dalam gambar ni gagal ada je yang lulus. Well nobody cares when it comes to groufie time!




Inilah saatnya bilamana kau gagal tapi masih mampu tersenyum lebar. Iphone Sab, haruslah Sab duk depan sekali.

Kat sini bebudak UPSI paling rajin berdiskusi dan paling kuat bond kot. Tengok tu, belajo pun sama-sama. Tetiba kagum jap. Aku pulak memang jenis study sendiri. So tengok je lah walaupun rasa mesti best kalau dapat join sekaki.

Dua jejaka Bollywood dalam Infosys dan juga wakil UPSI. Baju hitam tu nama dia Raj, baju putih tu kitorang panggil dia Sara. Ramai jugak yang minat Sara nih, aku pun join sekaki. HAHHA. Sara ni macam jenis rajin bersukan gak la. Badan jenis atletik sikit, petang-petang memang selalu nampak dia jogging.



Leng Chai. Wong nama dia tak salah. Sorrylah gambar dari belakang.

Ini muka happy lepas dah habis buat esaimen. Cer teka umur tudung kelabu tu.

Ehsan gambar dari Iphone Sab. Nampak tak klon Zul Huzaimy? HAHHAH


Kbai.







No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.