19 Dec 2013

19122013

Assalamualaikum


19122013



Hari ni dapat markah test 2 ITS670. 39/60. Bad? Yup, sangat. Tak study cenggini lah. Petang pulak dapat markah test 2 data mining ITS665. 29/50. Teruk gilaa. But ain't that gonna demotivate me to study harder. [Entah betul ke idok, ayat tu -____-]

Dah jadi habit study last minute. Tak pe lah, itu bukan penamat pon, final menanti. Somehow rasa bersyukur pulak sebab bila dapat macam tu rasa tercabar nak buat lagi baik, lagi-lagi bila tengok kawan kau dapat marks yg gila jauh beza dari kau. Malu memang malu. Aku tak rasa sedih pon sebab ini memang hasil study last minute. Pukul 2 petang test, pukul 2-3 pagi baru nak baca, pastu tertidur, pastu sambung baca pukul 12 tengahari. See, kemain buruk perangai. Kau buat, kau tanggung.



Malam ni pukul 8:00 malam supposedly aku dah rancang nak pergi satu slot ni tajuk "Aku, Kau dan Dia" kat Dewan Kuliah C Fakulti Kejuruteraan. Tapi tak jadi pulak memikirkan baju tak basuh lagi oi, sabtu nak balik [Manual okayy, bukan washing machine.cewwah]. Burn. Padahal dah rancang baik punyaa nak pergi, sebab moderator dia [Mubasyir] pon best. Gaya penyampaian, suara dan intonasi dia memang thorbaik. Pastu scroll-scroll facebook tadi...


"Ahhhh...dah agak dahhh..."



Mantan YDP [Azraful] update status, yang dia ada sebagai salah sorang panelis untuk slot ni. Kat poster tak tulis pun siapa panelis, misteri katanya. Hint yang dia bagi UiTM, dengan dari UM. Somehow aku agak kalau dari UiTM, maybe Azraful. Heshh terlepas. Azraful ni pon aku quite kagum dengan dia. Tapi tadak rezeki kan. 


Roommate aku pulak baru je balik pukul 9:30 PM tadi. Mak dia kata :

"Duduk lah sorang-sorang dalam bilik" sambil gelak-gelak bersulam senyuman.

Aku tak tahu maksud sebenar mak roommate aku tu, tapi maybe dia nak sampaikan :

"Tinggallah hang sorang-sorang kebosanan dalam bilik ni."

Mungkin. Mungkin mak cik tu rasa aku akan bosan lepas roommate aku balik rumah sepanjang study week ni. Tapi nahhhh. Tak bosan pon, saya jenis independent mak cik. :D Bolehlah eksesais buang lemak dalam bilik tanpa segan-silu, bukak Running Man, dengar lagu tak yah pakai earphone. Ahhhh, perasaan itu... HEAVEN. 


Ah, untuk Running Man punya progress, baru sampai episod 164. Episod 163, tergelak-gelak aku masa part Seung Ri nak campak bunga dalam bakul Ji Hyo tu. Seung Ri is definitely my type.





No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.