4 Dec 2013

04122013: Pee Mak

Assalamualaikum.

Esoktest Data Mining. Tapi sempat pulak aku mengkhatamkan Running Man episod 153 dengan cerita Pee Mak. Kelakar gila kot. Habis hilang semua ilmu, gelak sorang-sorang dalam bilik.-_-







Tengah syok-syok tengok Pee Mak. Tetiba...


Tok Tok Tok.(*Bunyi pintu kena ketuk)
Senyap.
Tok Tok Tok.
Senyap.

Alih-alih pintu dibukak dari luar sebab aku malas sangat bangun bukak pintu.



"Assalamualaikum, boleh saya ganggu?"

Haa?*question mark*

"Nak tengok, baju, blouse, dress?"

Kau dah kenapa? Aku dah lah tengah sengkek,
mahu menjerumuskan aku ke lembah keborosan hape?

"Eh tak pe la"

Senyum. Hamba Allah itu pun blah.



"Boleh ganggu?" For sure lah jawapan dia TAK. Guna lah ayat yang sesuai sikit cam:

"Minta maaf mengganggu, saya bla bla bla..."

Heshh.






No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.