3 Aug 2013

Review: Biore Pore Pack Black

Assalamualaikum.

Umum mengetahui aku mempunyai masalah blackhead di hidung. Kalau tak tahu pon buat-buat aje lah tahu. Yep, untuk itu aku cuba mencari solusi. Antaranya adalah dengan mengunjungi Watson untuk mencari produk yang sesuai. Dan saat itu aku ternampak Biore Pore Pack Black ni. Aku pun macam :

"Uikss, macam boleh dipercayai ni."



Aku terus ambil, pergi kaunter dan bayar. Balik rumah terus tak sabar nak cuba. So lap-lap sikit hidung guna tisu yang dah direndam dengan air panas. Lepas tu, terus tempek. Dan hasilnya :



Aku tahu kau tak nampak. Yelah, handset tak canggih mana mampu zoom in sampai nampak Encik Blackhead. Aku bukak je nose strip tu, terus kecewa sebab bukan je sikit tapi kecik-kecik je yang dia berjaya tarik. Hakikatnya banyak lagi kat hidung aku ni haaa. Nak beli produk lain mahal lah pulak. Sekarang ni aku tak tahu sama ada blackhead aku yang degil sebab dah jadi penduduk tetap atau memang nose strip ni yang bermasalah.


Comment : Bolehlah. Sedikit kecewa.
Re-Purchase: NO.



No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.