23 Apr 2012

ciss!

Lokasi : Tesco Ampang

masa tu aku nak pergi popular , nak beli manila card .
on the way pergi popular tu , aku lalu lah kat satu kedai jual pakaian ni .
aku stop.
aku usha-usha baju jap , tetiba penjual tu bangun .
disebabkan aku tak de niat nak beli so aku pun angkat kaki nak chow la.
tetiba penjual tu panggil " cik , cik , tengok baju murah . "
aku pun 'de hek?'

masalahnya adalah bila sebutan 'cik' dia tu
bukan macam sebutan bila kita sebut 'cik',
tapi sebutan 'cik' dia tu macam bila kau sebut perkataan 'mak cik'
aku macam 'cissss! kau lagi tua dari aku kau tahuuuu '


tapi tak de la aku pergi sound dia.
bila dia panggil aku camtu , aku terus blah.
terasa i tau.
biar dia , padan muka , padan muka aku tak beli baju kat kedai dia.
bluwekkk.

*padahal memang tak nak beli pun*









No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.