29 Jun 2013

Exam

Assalamualaikum.

Sepi.
Yeah. Sudah lama tak jenguk blog.Tak berupdate-update. Meskipun dengan intention untuk syok-syok sendiri, namun hati ni gian lah jugak nak update blog.Hari tu tak berupdate sebab projek berlambak.Kali ni pulak habis projek, exam pulak. Orang lain study week sempat baca buku, kitorang bebudak ISE duk siapkan projek -..-. Apa itu study week? Gua tak tahu apa itu study week.


Mungkin ada yang kata,

"Tu lah buat last minute lagi, itu makan dia!"

Guyss. Seriously?. Sobss. Mungkin betul, mungkin tidak. Hanya jauhari yang mengenal manikam. Hanya budak ISE yang tahu  situasi kitorang macamana. Kalau aku, baik avoid terjebak dengan course ni unless kalau kau MINAT. Kalau kau minat mungkin kau tak jadi macam aku, asyik mengadu je kejenya. HAHHAH. Kalau nak rasa sangat maii masuk maii. Kami engineer, walaupun bukan duduk dekat fakulti engineer. (sobbss tak dapat usha abang-abang engineer). Tapi susah course ni memang hell yeah macam engineer, dah amik nama engineer haruslah buat benda last minute macam budak engine. Ke aku je? sobss.



Yeah, seperti yang dikatakan sebelum ini, insyaAllah aku akan update blog. Tapi dengan post yang basi. Ye, sebab aku update event yang dah berlalu long long time agooo, tapi gatal nak update jugak sebab ngada-ngada nak bagitahu satu dunia yang aku dah buat itu, ini. Gua pun aktif kat facebook je since upload je gambar tak payah nak mereka ayat, kalau blog tangan ni gatal-gatal nak menaip.


Kbai. Gua habis exam 14 Julai. Kbai, itu je nak bagitau, kalau lepas-lepas tu tak reti nak update blog, gua tak tahu nak bagi alasan apa dah. (harus reka alasan baru!).







nah gambar bubu.

Mungkin post akan datang. Konon sneak peak. Mungkin juga bukan. Tapi yang sure akan keluar jugak post pasal Gunung Bubu. Haruslah hebah pada satu dunia yang gua dah naik Gunung Bubu , kahkah. Dah ah gua nak layan facebook (banyak) study (sikit). Doakan gua dapat hidayah untuk study dengan bersungguh-sungguh bukan study dengan tersengguk-sengguk. Ya, next paper gua esok pagi. Doakan jugak, sebab setakat ini gua tak baca pape lagi, tapi boleh pulak update blog. -..-


.29062013.
.Jam 1114.







No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.