2 Jun 2019

Nad, Jangan Makan Aiskrim Ini

Assalamualaikum dan Annyeong Chingu.

Kembali ke segmen review aku. Bertujuan untuk rujukan masa depan aku. HAHHA. Pagi tadi, time sahur, adik aku suruh aku makan satu aiskrim ni. Dan kemudiannya dia cakap...'Tapi tak sedap ah'. Sebagai seorang yang curious, haruslah aku menjusifikasikan kritikan adik aku terhadap aiskrim tersebut. Okay jap, biar aku tunjuk dulu aiskrim apa yang aku dok cerita ni. Ini dia :

Lepas makan nasi, aku terus pi amik aiskrim ni dalam peti ais. Aku makan. Okay, memang tak berapa sedap. Aku bagi 2.5 bintang je la kot dari 5 bintang. Aku expect rasa vanilla dan coklat yang strong, tapi yang aku rasa adalah hambar. Tak meet expectation aku, ecewwah. Kalau ikutkan aku okay je makan aiskrim, cuma tu lah...bukan sahaja tak sedap tapi menambah kalori aku. Same case dengan aiskrim minion tu, comei memang comei, tapi rasa dia...mehhhh.

Jadi kepada diri aku pada masa hadapan, jangan beli aiskrim ini. Kbai.




No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.