24 Nov 2018

One of Ridiculous Dream

Assalamualaikum dan Annyeong Chingu!

Again i'm back writing. Okay gonna be or might be a short post.

Semalam ke semalam punya semalam (aku lupa HAHHA), aku ada mimpi. Aku mimpi aku pi tempat keje lama aku, I mean department lama aku. Masa tu supervisor aku yang da berhenti pun ada sekali. Semua masa tu pakai baju melayu and baju kurung. Tak tahu la majlis apa, da macam majlis raya dah gayanya. Ada la budak nama Ari** yang dah pindah subsidiary pun ada sekali. Budak yang stay yang aku nampak Qus**, Ay**, ada lagi 2-3 orang, tapi aku tak ingat HAHHA.

Masa aku sampai tu, suddenly terus ke babak, seorang budak laki yang aku pernah minat ni cam bagi bunga kat aku, bunga ros merah. Aww. Tapi it's not like jambangan, ada la 3-5 batang bunga ros merah. Aku panggil budak sebab dia cam lagi muda 2 tahun dari aku (maybe). Ala jarak umur muda 1-2 tahun tu smol matter je bagi aku, bagi perempuan lain. Yang penting memahami, matang, can make decision, can lead etc lah yang sesuai.

Pastu lepas bagi bunga tu, terus ke babak yang things paling aku nak gelak. Aku rasa lepas bagi bunga tu, aku dan budak tu dah in some sort of couple zone ah. Kau boleh bayangkan tak, masa kitorang couple tu we spent time like buat games macam game show kat tv. Paling aku ingat, cabaran salam orang paling banyak. Okay mungkin bagi kau tak lawak, tapi bagi aku lawak gila, weh pebende la woi, couple tapi macam dalam game show, or maybe memang betul la kot masa tu aku dalam game show, cuma babak tu kena cut. HAHAHAHHAHA

Okay itu je yang aku ingat. Yang pasti aku salam dengan perempuan (pandai pulak jaga batasan, couple tak hengat pulak) and aku menang. Dalam mimpi pun aku pandai jaga batasan, tak sangka betul HAHAHAHAH.

Okay tu je nak citer, sebab bagi aku mimpi tu cam sweet (weh budak yang aku PERNAH minat muncul dalam mimpi kot!), pelik dan kelakar. LOLs. Aku rasa sebelum tido aku takde pulak fikir pasal budak tu, terlintas sepanjang 2 minggu lepas tukar keje ni pun tak. Mungkin mamat tu terfikir kat aku kot. Bwahhahahahahah. Okay stop, sumpah cringe dengan diri sendiri.

Oh lagi satu lupa, masa tu bos aku pun ada, tapi dia still macam ignore aku lagi depan-depan. Bos, saya dah approve kat LinkedIn kot. Maybe bos aku segan kot. Tapi yang peliknya behaviour masih sama bila berselisih, tapi bos cam dah okay dengan Qus**. LOLs

Kbai.




No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.