11 Apr 2013

Mengembara bersama akak Naramas Aman

Assalamualaikum.

Lately aku sangat busy, busy gilaaaa.
Pahtu, 2 minggu yang lalu,
laptop aku buat hal, bawak pergi centre,
ghupanya overheating punya probs, hard disk rosak.
nasib baik ada warranty, so iolls tak perlu bayar satu sen.
melainkan duit transport pergi low yatt.sobs.
punya gigih dari UiTM pergi ke Low Yatt,
konon berdikari.

so that's why aku tak update blog.sekian.



Before this, aku ada join satu giveaway.
First time join, so agak eksaited.
tambah-tambah owner blog bagi hadiah yang bukan calang-calang,
mai dari China woiii.
Alhamdulillah, tak dapat pergi China, barang dari negara China pon jadi.





punyalah berdebar-debar tunggu keputusan,
finally, dapat jugak.
disebabkan jadual universiti yang agak pack,
maka aku balik 2 minggu selepas barang diposkan.
bila sampai rumah terus aku tanya:


"Ma, hadiah ira mana?"


nampak kan betapa eksaitednya di situ?
Bila dah bukak hadiah,
mak aku pulak duk tepi.

"Hmmm cantik magnet fridge ni, boleh letak kat peti ais"

lol, mak aku pon eksaited secara tiba-tiba bila tengok magnet fridge yang comel itu.
memahami hint yang mak aku bagi tu, aku pon.

"Jap eh ma, ira nak tangkap gambar dulu.Nanti ira letak kat peti ais"



Pada kalian-kalian, sudi-sudilah follow blog akak Naramas Aman ni,
totally worth it, well bila baca blog ni,
terus ada feeling-feeling jadi lone ranger backpacking pergi negara orang.
Feeling je lah  since duit pon nan hado.sobs.sobs.sobs.


Seronok je baca post-post akak Naramas Aman ni,
Ada part cuak, part kelakar, means the way she deliver the story memang sangat natural.


Terima kasih kepada akak Naramas Aman sebab sangat murah hati.
Sayang punya pasal, tempat letak pensil tu tak terisi lagi pon dengan pensil.
HAHHAH.


2 comments:

Naramas Aman said...

Terima kasih kerana menghargai blog dan hadiah dari saya. :)

nanadhoi said...

@Naramas Aman,


Wahh, terima kasih akak Naramas Aman sudi singgah blog saya. Sama-sama. :DD

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.