5 Jul 2012

Assalamualaikum.


lama hoi tak update belog!
tapi belog gua bukan ada viewers pon.
lantak.
gua memang suka syok sendiri pastu baca post sendiri.
lol.


di pagi yang hening lagi sunyi ini,
iaitu secara tepatnya pukul 3:57 pagi , hari Khamis, 5 Julai 2012.
dan sepatutnya gua menghadap buku management.
ye gua ada exam besok =.=.
notes tak sentuh lagi ,
dan gua boleh membuat perkara lagha ini.
jadah ape?


ye patutnya gua tengah duduk kat lantai menelaah management.
membaca dan menghafal sambil muntah.
agak-agak minta pengecualian jawab exam dengan alasan amnesia boleh?


serius , tahap pelupa gua makin meningkat.
akibatnya gua membuang masa dengan bermuka buku , tengok bideo.
log in log out.log in log out.log in log out facebook je kojenye.


duh.


oh tadi gua tengok bideo.


kawan : eh ko tengok hape? sengih-sengih aku tengok.
gua : oh aku tengok citer .
kawan : citer apa weh? transfer kat hard disk aku weh.sape hero dia? hensem?
gua : ohh hero dia meme hensem . heroin dia pun cun wohh .
kawan : citer ape? ce citer ce citer. (dengan eksaitednya)
gua : ceritera cinta Irma Hasmie sama Redza Syah .
*big grin*
kawan : ....
 *poker face*


lol.
kan gua da kata.
sempat lak gua tengok bideo wedding irma hasmie tuh.
sengih sengsorang je tengok betapa sweetnya and cutenya pasangan ni.
gua pulak yang terharu tengok dorang.
rupanya dalam hati gua ada taman mini.













cinta lepas kahwin is truely indah .



asyik senyum gelak je dorang dalam gambar.
omo omo omo omo!





ini majlis perkahwinan retiss yang paling cool gua rasa yang gua pernah tengok.
takde joget-joget , takde karaoke-karaoke . 
cool habaq hang!





 omo! cute nau.








cinta lepas kahwin lagi cool gua cakap lu!



hoh gua post ni bukan gua rasa gatal mahu kahwin,
tak tercapai dek akal gua pon hoi.
kbai.





No comments:

.Fully Owned by Che Nanad.
.Designed by Michilavea.